Termostat - poškozená přírubeň

Informace

Vše začalo poměrně klasicky – z ničeho nic mi v autě „vylítla“ teplota chladící kapaliny na  >100 ˚C s patřičným zvukovým a kouřovým doprovodem zpoza přední kapot. Následovalo odstavení auta, vymontování termostatu (bez toho původního přehřívání pominulo) a zakoupení nového – originálního termostatu. Avšak testovací jízda prokázala, že závada bude ještě někde jinde, neboť ručička teploty chladící kapaliny se opět velmi brzy posunula k hranici 100 ˚C.

Opět jsem si zopakoval demontáž termostatu (tentokrát i s přírubou) a po pečlivém prozkoumání jsem konečně zjistil, „kde je zakopaný pes“. Celý problém spočíval ve vylomeném středu uvnitř příruby (viz. foto), čehož jsem si při první opravě vůbec nevšiml a nebýt spásného nápadu kompletní demontáže, unikla by mi tato „maličkost“ zřejmě i následně. Po výměně je vše OK a z vlastní zkušenosti doporučuji při problémech s chlazením investici do výše uvedeného modelu termostatu, kde jsou veškeré případné závady na první pohled patrné i laikům. Všem přeji mnoho šťastných kilometrů bez technických problémů a dopravních nehod.

 

Autor

člen Bulld0g


Fotogalerie

foto
foto2

 

Upozornění

Veškeré informace a fotografie uvedené na těchto stránkách podléhají autorským právům. Jakékoliv kopírování a šíření bez souhlasu Volkswagen Polo clubu může být považováno za protiprávní. Z tohoto důvodu vždy zažádejte o individuální povolení. Volkswagen Polo club nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv případné škody v souvislosti s využitím uveřejněných článků. Články byly sepsány jednotlivými členy nebo jinými osobami za základě jejich dobré vůle bez odborného vzdělání v automobilovém oboru.

Přihlášení