Polo - porovnání s dalšími vozidly

Informace

V foce 2003 jsem kupoval modelový typ 6N1 jako tehdy pětileté auto a na které jsem byl patřičně i hrdý. Dostávalo se mi však narážek, že se jedná o malé auto, které je pro "ženské na nákupy". Ješitnost z tohoto pojmenování spadla po několika letech a sám dnes s úsměvem vzpomínám na tzv. hospodské debaty, kdy jsme u stolu virtuálně přeměřovali svá auta a debatovali o tom, kdo z nás v nich co odveze. Musím podotknout, že ti co se naváželi do Pola, sami měli auta, která sice byla o něco delší než Polo 6N1, avšak objemově v rámci zavazadlového prostoru takřka srovnatelná. Ono je těžké srovnávat jablka a hrušky. V níže uvedené tabulce jsou uvedeny desítky zcela běžných vozidel, kde jsem porovnal celkovou délku a objem zavazadlového prostoru. Jako výchozí bod měření je zmiňované Polo 6N1 (1994-1999, karoserie hatchback). V tabulce naleznete nižší a střední třídu vozidel.

 

tabulka


Ve srovnáním s Polem 6N1, kde je rozdílnost celkové délky jednotlivých vozidel nebo jejich objemu zavazadlového prostoru menší, je hodnota negativní a zvýrazněna zeleně (-) a v tabulce je uveden přesný rozměr. V opačném případě, kdy je hodnota ve srovnávání větší, je hodnota oproti výchozímu Polu v kladné hodnotě a zvýrazněna červeně. Veškeré rozměry jsou užity z oficiálních stránek výrobců vozidel nebo ověřených zdrojů. Objem zavazadlového prostoru je počítán při nesklopených zadních sedačkách. Doufejme, že Vám tato tabulka bude nápomocna pro další možnou konfrontaci, avšak podotýkám, že skutečně není mnoho vozidel, která by mají ve svém rozměru větší zavazadlový prostor. Někomu ovšem toto Polo stačí a nedá na něj dopustit, třeba jako jsem já.
 

Autor

předseda SantaLuck


Fotogalerie

foto1
foto2
foto3

Upozornění

Veškeré informace a fotografie uvedené na těchto stránkách podléhají autorským právům. Jakékoliv kopírování a šíření bez souhlasu Volkswagen Polo clubu může být považováno za protiprávní. Z tohoto důvodu vždy zažádejte o individuální povolení. Volkswagen Polo club nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv případné škody v souvislosti s využitím uveřejněných článků. Články byly sepsány jednotlivými členy nebo jinými osobami za základě jejich dobré vůle bez odborného vzdělání v automobilovém oboru.

Přihlášení